Koronavírus Közlemény 2020.03.16

Tisztelt Szigetcsépi Polgárok! Tisztelt Ügyfeleink!

Magyarország Kormánya a 41/2020. (III. 11.) rendeletében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére 2020. március 11-én veszélyhelyzetet hirdetett ki.
A veszélyhelyzet kihirdetésével rendkívüli jogrend lépett életbe, a hiteles és folyamatosan frissülő tájékoztatást a www.koronavirus.gov.hu oldalon érhetik el.
Jelen helyzet következtében számos feladat hárult az Önkormányzatokra, a működőképesség fenntartása minden körülmények között szükséges. Egyik legfontosabb feladatunk a megelőzés, a járvány tovább terjedésének, a járványgócok kialakulásának megakadályozása, ennek érdekében az alábbi intézkedést tesszük:
1. A személyes ügyfélfogadás 2020. március 17-től, keddtől korlátozottan biztosított, csak szerdai napokon 13:00 – 16:00 óráig, a jogszabály által személyes megjelenést igénylő anyakönyvi ügyekben fogadja az ügyintéző az Ügyfeleket. Személyes ügyintézés előtt egyeztessenek az ügyintézővel a 24/418-543/2. mellék telefonszámon. Az ügyfél csak előzetes kézfertőtlenítést követően találkozhat az ügyintézővel. Az irodában maximum 3 fő együttes jelenlétére van lehetőség.
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy hivatali ügyeiket elektronikusan intézzék, kapcsolattartásra, tájékoztatás kérésére kizárólag a telefonos, illetve az elektronikus megkeresés lehetőségével éljenek.
Elérhetőségeink:
• elektronikus úton: (ügyfélkapun, cégkapun keresztül)
Rövid név: PMHSZCSEP, KRID azonosító: 103162146
• e-mail útján:
1. adóügyi iroda: ado@szigetcsep.hu
2. igazgatási/anyakönyvi iroda: igazgatas@szigetcsep.hu
3. pénzügyi iroda: penzugy@szigetcsep.hu
4. titkárság: titkarsag@szigetcsep.hu
5. műszaki iroda: bihari.cecilia@szigetcsep.hu
• postai úton: Szigetcsépi Polgármesteri Hivatal 2317 Szigetcsép, Szabadság u. 2.
• telefonon: 24/418-543 központi telefonszámon.
Családsegítő munkatárs elérhetősége: Tel.: 70/454-1518 Csernáné Csordás Erika

A Szigetcsépi Általános Iskolában 2020. március 16-tól (hétfőtől), tantermen kívüli, digitális munkarend lép életbe.

A Szigetcsépi Óvodában 2020. március 16-tól (hétfőtől) CSAK ÜGYELETI RENDSZER MŰKŐDIK!
A korlátozott működés miatt kérjük, hogy csak azok a szülők hozzák be gyermekeiket, akiknél ez feltétlenül szükséges.
Az ügyelet elsősorban azon szülők gyermekinek biztosítjuk, akik az egészségügyi, rendvédelmi vagy élelmezési ellátásban teljesítenek feladatot, továbbá akik elháríthatatlan akadály miatt kénytelenek gyermeküket behozni az ügyeleti rendszerbe.
Nem fogadjuk az ügyeleti rendszerben azon gyermekeket, akiknek valamelyik szülője GYES-en, GYED-en, szülési szabadságon van, illetve főállású anya.
Emellett nem fogadjuk azokat a gyermekeket sem, akiknek idősebb iskoláskorú testvérük otthoni felügyelete megoldott.
Valamint akiknél orrfolyás, köhögés, felső légúti betegség és/vagy megfázás tünetei észlelhetők.

Azon helyi idős lakosok, akik családon belül, ismerősi körben nem tudják megoldani a napi bevásárlást, gyógyszer beszerzést annak az Önkormányzat nyújt segítséget.
Kérjük, ha ilyen jellegű igényük van akkor a 06-24-418-543 számon jelezzék.
A fenti rendelkezések visszavonásig érvényesek!
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
Szigetcsép, 2020. március 16.

Következő cikkOrvosi közlemény COVID-19 2020.03.15